Hoe bepaal jij de strategie?
Ga jij met het MT op de hei of trek je je terug in een directiekamer?
Voor veel CEO’s, COO’s, en directieteams zijn dat mooie momenten, momenten van de waarheid en erna een stukje ontspanning.
Heb jij er wel eens over nagedacht hoe je de nieuwe strategie gerealiseerd krijgt?
Als je als directie bijvoorbeeld 6 weken nodig hebt om de nieuwe strategie te bepalen, je daarna 6 dagen nodig hebt om wat in een PowerPoint samen te vatten, je 6 uur de tijd neemt om je middenkader te informeren en deze mensen dat in 6 minuten tijdens een regulier werkoverleg aan de manschappen proberen over te brengen? En dan ook nog de vraag stellen: wie heeft er nog vragen? 6 seconden stilte… en dan nog steeds denken dat er een geslaagde verandering komt?
Herkenbaar? Laat een comment achter.
Koerswijziging en implementatie van een (her)nieuw(d)e strategie vergt een professionele aanpak, wil jij ook jouw strategie realiseren? Smit Supply Chain Advies helpt jouw toekomstvisie te realiseren door uit te blinken in praktische toepasbaarheid!