Samenwerken met klanten en leveranciers is key!
Toen begin maart de crisis uitbrak, kwam dat voor iedereen onverwacht. Ook voor ons. Dit hadden we allemaal nog nooit meegemaakt… Veel bedrijven kregen én hebben het zwaar. Zowel aan de leveranciers- als de klantkant. Levertijden liepen op, de communicatie verliep trager, zaken bleven liggen.
Samenwerken met klanten en leveranciers is key!
Heb je in deze periode ook de kans benut om juist dichter naar elkaar toe te groeien? Heb jij samen met je partners de vruchten geplukt van de goede en jarenlange relatie?
Van een periode als deze kun je heel veel leren.
Samenwerken gaat om veel meer dan prijs. Partners werken samen aan gezamenlijke doelstellingen, innovatie, implementatie, digitale integratie van de samenwerking. Als je alleen maar terecht kunt om een product te kopen, dan is het tijd om verder te zoeken. Koude relaties gebaseerd op goedkoper inkopen en alleen werken aan je eigenbelang kan zomaar duurkoop worden.
Wij zijn benieuwd wat jij van deze situatie geleerd hebt. En wat je gaat veranderen in de toekomst. Laat het gerust achter in de comments, zodat we er samen weer van leren.