Functionele Gespreksvoering
Effectief communiceren is de grootste uitdaging voor medewerkers en leidinggevenden. Het is één van de belangrijkste ingrediënten voor succes. Effectief communiceren verbetert de prestaties, verhoogt de motivatie en zorgt voor positieve energie op de werkvloer.
Heldere en duidelijke communicatie richt zich op het verbeteren van de relatie en het behalen van gezamenlijke doelen binnen een afdeling of organisatie. Het hanteren van de effectieve communicatieve vaardigheden helpt jou als medewerker én als leidinggevende het beste in jezelf en elkaar naar boven te halen. Het helpt je weerstand om te buigen naar kansen en ruis te verhelderen.
Je moet weten hoe je het gesprek aangaat, veiligheid creëert en reflecteert. Hoe ga je om met verschillen in cultuur en generaties? En hoe ga je om met de emoties van jezelf en die van de ander. Hoe kun jij het zelf-oplossend vermogen bij de ander vergroten? In de training Functionele Gespreksvoering ga jij dit allemaal leren of verbeteren.