๐—ž๐—ถ๐—ท๐—ธ ๐—ผ๐—ฝ ๐˜ƒ๐—ถ๐˜€๐—ถ๐—ฒ, ๐—บ๐—ถ๐˜€๐˜€๐—ถ๐—ฒ ๐—ฒ๐—ป ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜๐—ฒ๐—ด๐—ถ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ผ๐—ผ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ผ๐—ด๐—ฒ๐—ป ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐Ÿฒ ๐—ผ๐—ป๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐—ฒ๐—บ๐—ฒ๐—ฟ๐˜€

De ene ondernemer schudde ooit een visie, missie en strategie uit de losse pols โ€˜omdat het in het bedrijfsplan moestโ€™, de ander beschouwt het als dรฉ graadmeter voor succes en de basis waaraan alle activiteiten worden getoetst. Bekijk het interview waarin Dick zijn visie geeft op dit thema.๐Ÿง

Themaspecial Visie, missie en strategie